اجتماع خودجوش امام رضایی ها در اصفهان برگزار شد

مردم اصفهان، در اجتماعی خودجوش توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، پس انتشار فیلم و تولید محتوای ضد فرهنگی که منجر به توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) شده بود مردم این جریان و حرکت ضد هنجاری را محکوم کردند.

مردم اصفهان، در اجتماعی خودجوش توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کرده و عشق و محبت خود را به خاندان عصمت و طهارت و از جمله امام رضا(ع) را اعلام کردند.

 

این حضور خودجوش در میدان امام حسین(ع) اصفهان توام با اجرای برنامه های فرهنگی مثل اجرای گروه سرود نوجوانان و حضور خادم یاران آستان مقدس رضوی بود.

استاد حوزه علمیه اصفهان در تجمع مردم با اشاره به اهمیت مقدسات و جایگاه معنویت، اظهارداشت: دشمن نیز این واقعیت را شناخته و همواره سعی بر ایجاد فاصله  و شبه بوده است.

 

حجت الاسلام «علی کشاورز« با بیان اینکه هزینه های بالای فرهنگی و تبلیغی برای تخریب معنویت و خوبی ها، افزود: آنان در اتاق فکر خود به راهبرد و برنامه جامع برای جلوگیری از گسترش اسلام ناب توجه دارند.

وی ادامه داد: جنگ فرهنگی علیه نظام و مردم ایجاد کرده اند اما سربازان این عرصه با تمام تلاش و نیت خالصانه خود در برابر ناهنجاری ها می ایستند و موشک هایی را به سنگرهای دشمن می فرستند.

 

استاد حوزه علمیه استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم دلبسته معنویت و عاشق ائمه معصومین(ع) هستند و این عشق و علاقه را نمی توان از آنان گرفت و افراد روشن فکر و وابسته به غرب و دشمنان این نظام در ایجاد فاصله بین معنویت و نسل های جدید ناکام می مانند.

کد خبر 1182137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha