خرابکاری دشمن تاثیری در اعتقادات شیعیان ندارد/ ضرورت معرفی شخصیت امام راحل

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: خرابکاری دشمن مثل حمایت از فیلم توهین به امام رضا(ع) تاثیری در اعتقادات شیعیان ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی روز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به جشنواره کن و برگزیدن فیلم توهین به ساحت مقدس امام

رضا(ع) اظهارداشت: این حادثه دلخراش و توهین به مقدسات از سوی دشمن طی ادوار مختلف انجام و دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات است که به نتیجه ای هم نمی رسد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: خرابکاری دشمن مثل حمایت از فیلم توهین به امام رضا(ع) تاثیری در اعتقادات شیعیان ندارد و عشق و محبت به ائمه معصومین(ع) را بیشتر هم می کند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های مهم دشمن ایجاد شبه و فاصله اعتقادی بین دین و زندگی مردم است و در چنین جشنواره ای با حمایت از فیلمی که خرابکاری کرده آن را برگزیده اعلام می کند.

 

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: دست های رژیم صهیونیستی در چنین پروژه هایی وجود دارد و از هنر برای فعالیت ضد اسلامی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان و نوجوانان گفت: این حرکت فرهنگی دشمن را ناامید و عصبانی کرده چرا که آنان پیوند نسل جدید با نظام و مبانی مذهبی را می بینند.

 

به اعتقاد آیت الله طباطبایی نژاد، صحت این کار و دیگر اتفاقات موثر را در حزن و اندوه دشمنان می توان دید چرا که آنان از کارهای خوب و به ضرر خودشان اندوهگین می شوند.

 

ضرورت معرفی شخصیت امام(ره)

 

وی با اشاره به رخداد 14 و 15 خردادماه ذعان داشت:‌ شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی برای نسل های جدید تبیین شود که ایشان چگونه به پشتوانه مردم در برابر دشمنان صادقانه ایستاد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه صداقت و شجاعت رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پیشرفت کار موثر بود، یادآورشد: چنین روحیه ای در وجود هر کسی موجب موفقیت خواهد بود.

وی با اشاره به حادثه آبادان گفت: چنین حوادثی به دلیل کمبود نظارت و بی تدبیری برخی از افراد اتفاق می افتد که باید با مقصر اصلی برخورد شود.

کد خبر 1182241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha