برگزاری عزاداری خیابانی سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در آستارا

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری عزاداری خیابانی به مناسبت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در بندر آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام«حسینعلی رضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با تسلیت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)،اظهارکرد: شخصیت امام خمینی (ره) در تاریخ اسلام و ایران بی‌نظیر است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: با اراده خداوند، توسط امام خمینی (ره) با پشتیبانی مردم و مستضعفان جهان، تحولی بزرگ در عالم ایجاد شد که ابتدا در ایران و سپس در سراسر جهان تأثیری اساسی گذاشت.

 

وی با بیان‌اینکه بايد ويژگی‌های سياسی و اخلاقی امام خمینی(ره) در جامعه نهادينه شود، تصریح‌کرد: درايت، شجاعت و ايمان امام راحل، دشمنان مقابل ايران اسلامی را شكست داد و مقام معظم رهبری نيز راه او را با اقتدار ادامه می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام رضازاده از راه‌‌اندازی دسته عزاداری خیابانی به مناسبت ارتحال امام مهربانی‌ها در بندر آستارا خبر داد و گفت: این دسته عزاداری ساعت ۱۱.۳۰ صبح (‌شنبه، ۱۴ خرداد) از روبروی سپاه ناحیه آستارا تا مصلی نماز جمعه راه‌اندازی می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا اظهارکرد: دسته عزاداری خیابانی با مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) در سوگ سالگرد ارتحال امام مهربانی‌‌ها و سینه‌‌زنی شرکت ‌کنندگان در این مراسم همراه است.

 

حجت‌الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه با بیان‌‌اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: حجت‌الاسلام «علی سعیدیان» معاون حقوقی ستاد رسیدگی به امور مساجد سخنران مراسم است و  مداحان شهرستانی در این مراسم مداحی می‌کنند.

کد خبر 1182281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha