اعلام جدول زمان بندی حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد

جدول زمان بندی حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ستار هدایت خواه» با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره جشن‌های سراسری مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید»، اظهار کرد: جشن های ملی و بین المللی «زیر سایه خورشید» پانزدهمین دوره خود را پشت سر می گذارد و این جشن ها در ۱۵ کشور دیگر نیز برگزار می‌شود.

 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، گفت: این جشن ها از میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد که با حضور خدام رضوی، پرچم متبرک آن حضرت در استان های مختلف حضور پیدا خواهد کرد و در این ایام کل کشور حس و بوی رضوی می گیرد.

 

هدایت خواه یادآور شد: امسال کاروان خدام رضوی به مدت ۹ روز از ۱۴ خرداد وارد استان شده و تا ۲۲ خرداد حضور دارند که در ۹ شهرستان این برنامه‌ها برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی در روز ۱۴ خرداد ماه جاری در شهرستان های بویراحمد و دنا، ادامه داد: این کاروان فردا ۱۵ خرداد ماه به شهر پاتاوه و شهرستان مارگون سفر می کنند.

 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کاروان «زیر سایه خورشید» ۱۶ خرداد وارد شهرهای سوق و چرام می شوند، افزود: شهرستان های بهمئی و لنده نیز روز ۱۷ خرداد ماه میزبان کاروان خدام حرم مطهر رضوی خواهند بود.

 

هدایت خواه از حضور کاروان خدام رضوی در روز ۱۸ خرداد در شهرستان کهگیلویه سخن به میان آورد و ادامه داد: این کاروان ۱۹ خرداد ماه میهمان مردم خونگرم شهرستان گچساران هستند.

 

وی با بیان اینکه کاروان «زیر سایه خورشید» روز ۲۰ خرداد در شهرستان های باشت و بویراحمد حضور خواهند داشت، گفت: این کاروان روز ۲۱ خرداد پس از انجام برنامه ها یاسوج را ترک خواهند کرد.

کد خبر 1182316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha