امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است

رییس هیئات مذهبی شیروان گفت: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، بی تردید فقدان آن امام همام برای ملت قدر شناس ایران ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود.

 

 

رییس هیئات مذهبی شیروان خاطرنشان کرد: چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور سوگ بزرگمردی است که به پشتوانه ایمان و اعتقاد خویش و با سلوک علمـی و عملی خود، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و با تکیه بر باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ ایران ایستاد.

 

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: این روز بزرگ که سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان و بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

 

 

وی همچنین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 15 خرداد سالروز شهدای عزیز اضافه کرد: این روز نیز سرآغاز تحقق اراده مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمر نشستن خواست ملت بزرگ ایران است، این قیام نقطه عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه بیداد در کشور ایران اسلامی است.

 

 

وی تصریح کرد: با رهنمودهای امام راحل و پیروی مردم همیشه در صحنه، دشمنان از ایران ناامید شدند و همچنان در پی توطئه هستند ولی آگاهی و بصیرت این مرم غیور، توطئه های آنان را یکی پس از دیگری خنثی و اجازه ورود و دخالت به آنان را نخواهد داد.

 

 

رییس هیئات مذهبی شیروان بیان کرد: به عنوان عضوی از جامعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام 15 خرداد را به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان تسلیت عرض می کنم.

 

 

 

کد خبر 1182320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha