تقدیر از بسیجیان امدادگر در کمیته امداد استان مرکزی

بسیجیان امدادگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی شامگاه گذشته(26اسفند) در نماز خانه این اداره کل مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی دراین همایش با اشاره به شرایط و موقعیت کشور در 12 اسفند ماه گفت: هوشمندی، هوشیاری، بصیرت مردم و توجه به منویات و فرمایشات رهبرمعظم انقلاب توطئه های دشمنان در داخل و خارج کشور نقش برآب کرد.


وی ضمن تشکر از تلاش های مدیر کل امداد استان و امدادگران و بسجیان این نهاد افزود: کارنامه موفق امداد درسال 90 و تلاش های این نهاد در جشن نیکوکاری امسال جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درادامه تصریح کرد: غرب درصدد است با رویکردهای روبنایی تحریم به شکل گسترده، انرژی هسته ای و حقوق بشر رویکردهای زیر بنایی افکار و اندیشه های لیبرال سرمایه داری را در کشور ها حاکم نماید.


وی عقلانیت، عدالت و معنویت را اسلام تبیین شده توسط مقام عظمای ولایت عنوان کرد و افزود: آنچه غرب به دنبال آن است قدرت، ثروت و لذت است و غربیان می خواهند رسوبات باقی مانده از اندیشه های لیبرال سرمایه داری را بر جوامع القاء نمایند.


در ادامه این همایش مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امم خمینی (ره) نیز ضمن تقدیر از بسیجیان امدادگر گفت: 73 درصد از کارکنان امدادگر در سراسر استان از بسیجیان هستند.


وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط بسیجیان این نهاد گفت: بسیجیان امدادگرعلاوه بر فعالیت هایی که در عرصه بسیج داشته اند با جذب حامی 110 نفر و تامین جهیزیه برای 114 خانواده وکمک به تامین هزینه درمان بیماریهای صعب العلاج و... در فعالیت های امداد همکاری داشته اند.


ولیئی الگو بودن در رفتار کردار سازمانی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تقویت روحیه دین باوری را از مشخصات بسیجیان امدادگر دانست و تصریح کرد: پرهیز از تجمل گرایی، تقویت روحیه مشارکت در برنامه های امداد و شرکت در برنامه های بسیج از وظایف بسیجیان در امداد است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان گفت: تدوین برنامه راهبردی و ارتقاء سطح درجه نیروهای فعلی بسیج و جذب نیروهای جدید از برنامه های بسیج امداد در سال 91 است.

پایان پیام/

کد خبر 118236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha