مراسم سوگواری ارتحال ملکوتی امام راحل در مصلی امام خمینی (ره) ایلام برگزار شد

مراسم سوگواری سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام با حضور با شکوه مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم سیس و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در مصلی بزرگ شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در راستای تجدید میثاق مردم با آرمان های امام راحل، شهدا، انقلاب اسلامی و ولایت برگزار شد.

 

این مراسم باشکوه با حضور حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،« حسن بهرام نیا» استاندار ایلام،« سردار جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان، سردار« دلاور القاصی مهر» فرمانده انتظامی استان و مدیران و مسولان استان و اقشار مختلف مردم در برگزار شد.

 

امروز از پیر و جوان و نوجوان، کودک و میانسال،همه و همه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام گرد هم آمده بودند تا ضمن سوگواری سیس و سومین سالگرد ارتحال جانگداز امام امت، بار دیگر با آرمان های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری تجدید میثاق کنند.

 

امروز صحنه هایی بی بدیل در  مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) به ثبت رسید، از کودکان و پیرانی که تمثال حضرت امام راحل را در دست داشتند و پیوند نسل اول انقلاب را با نسل امروز انقلاب را به نمایش گذاشتند، پیوندی که نشان دهنده تداوم راه امام راحل و انقلاب اسلامی است.

 

همدلی و همراهی و پیوندی که نقشه های شوم دشمنان را در گسست میان نسل های انقلاب نقش بر آب کرده و نشان داد که انقلاب اسلامی، توفنده و زنده همچنان راه خود را ادامه می دهد.

 

سخنران این مراسم حجت الاسلام « احد آزادی‌خواه» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود که در سخنان خود حضور مردم در را در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را میراث و ارزش معنوی ملت ایران  اسلامی خواند.

 

نوحه خوانی  و سینه زنی در رسای سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

نشست بصیرتی روحانیان، گردهمایی بانوان با موضوع اندیشه‌های امام خمینی(ره) با عنوان از تداوم تا تحقق، نمایشگاه عکس، مسابقه‌های فرهنگی و هنری و توزیع اقلام تبلیغی را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل در استان بود.

 

 

کد خبر 1182414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha