ایجاد ۴۱ هزار فرصت شغلی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی/ ٣ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی ابلاغ شد

دهنوی با اشاره به افزایش سهمیه استانی ایجاد اشتغال گفت: در استان گلستان تا پایان سال برای ایجاد ۴۱ هزار فرصت شغلی برنامه ریزی کرده ایم.

«سیدمحمد دهنوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: سهمیه اشتغال ابلاغی به استان گلستان برای سالجاری ۳۱ هزار و ۳۱۰ فرصت شغلی بوده که تاکنون ۶ درصد آن محقق شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با جذب و اختصاص اعتبارات بیشتر به استان در ماه های پیش رو، ایجاد اشتغال در استان سرعت خواهد گرفت.

 

وی اعلام کرد: یکهزار و ۲۷۳ میلیارد تومان از محل بند الف تبصره ۱۸ و یکهزار و ۸۱۴ میلیارد تومان از بند ب تبصره ۱۶ ( برای دستگاه های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی) به استان اختصاص یافته که در قالب تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

 

دهنوی افزود: با وجود ابلاغ سهمیه ۳۱ هزار و ۳۱۰ نفری اشتغال امسال اما در استان بنا را بر ایجاد ۴۱ هزار فرصت شغلی گذاشتیم. 

 

وی گفت: با توجه به شعار سال از همه دستگاه ها خواستیم برای تحقق آن پای کار بیایند و سهم اشتغال آنها را افزایش دادیم و برای برخی بخش ها که سهمی پیش بینی نشده بود نیز ماموریت در حوزه ایجاد اشتغال تعیین شد و بخش های دانش بنیان و بانوان نیز ویژه تر دیده شدند.

 

کد خبر 1182429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha