مشکلات اقتصادی به دلیل وجود مدیریت‌های فاسد است

آیت‌الله فرحانی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف گفت: ما در زمینه‌های امنیتی، اقتدار، علم‌آوری و فناوری بدون مشکل هستیم و تنها در زمینه اقتصادی مشکل داریم که آن هم به دلیل وجود مدیریت‌های فاسد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «آیت‌الله عبدالکریم فرحانی» امروز (شنبه ۱۴ خرداد) در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد که در مصلای اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: مردم شهرستان اندیمشک علاقه و ارادت فراوانی به شهدا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارند و خوشبختانه امروز هم وحدت و همدلی خوبی در این شهرستان وجود دارد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان اينکه رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر مجلس خبرگان رهبری دستور دادند که مفاهیم عالی را برای مردم تبیین کنیم افزود: رحلت امام (ره) و آغاز رهبری رهبر انقلاب، نماد امامت و قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نماد امت است.

 

وی با اشاره به اینکه تمدن اسلامی ما را ۲ انقلاب و هجرت ایجاد کردند ادامه داد: تمدنی به دست پیامبر اکرم (ص) به وجود آمد که در کمتر از چند دهه همه کانون‌های تمدنی منفعل شدند و دلیل آن هم انقلاب سیاسی حضرت سیدالشهدا (ع) و انقلاب علمی و پژوهشی صادقین بود.

 

آیت‌الله فرحانی ضمن اشاره به هجرت امام رضا (ع) به ایران تصریح کرد: به برکت علی بن موسی‌الرضا (ع)، علم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دژ ولایت، ایران اسلامی به کانون تمدن ما تبدیل شده است.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) انقلاب را به واسطه مردم آغاز کردند و دستگیر و تبعید شدند و می‌پنداشتند که دیگر امام راحل تمام شده اما شاگردان امام (ره) به تبیین پرداختند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به واسطه مردم و نهضت تبیین انقلاب سیاسی امام خمینی (ره) شکل گرفت بیان کرد: ایران ما در ۲۰۰ سال گذشته در جنگ‌ها شکست خورده و زمین به دشمنان داده بود اما برای اولین بار در جنگ تحمیلی در برابر تمامی دشمنان پیروز شدند.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) موفق به تربیت نسلی شدند که دفاع مقدس را مدیریت کردند ادامه داد: امام راحل در بدترین شرایط انقلاب اسلامی و وقتی که خزانه ما خالی بود، از دنیا رفت.

 

آیت‌الله فرحانی اضافه کرد: جهاد سیاسی حضرت سیدالشهدا (ع) توسط امام خمینی (ره) و جهاد علمی امام جعفر صادق (ع) نیز توسط رهبر معظم انقلاب زنده شد و امروز ایران ثابت کرده که دین و ولایت آمده و علم بالا رفته است اما برخی فکر می‌کردند که اگر علم بالا بیاید، شاهد افول دین خواهیم بود.

 

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف ابراز کرد: امروز ایران اسلامی امنیت، اقتدار و علم بی‌بدیلی دارد و ما باید تبیین این مسائل را انجام دهیم.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما در زمینه‌های امنیتی، اقتدار، علم‌آوری و فناوری بدون مشکل هستیم و تنها در زمینه اقتصادی مشکل داریم که آن هم به دلیل وجود مدیریت‌های فاسد است.

 

آیت‌الله فرحانی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام انقلاب اسلامی فرموده‌اند که ریشه‌کن کردن فساد و آلودگی، بارها گفته شده و قانون هم دارد اما اجرا نمی‌شود.

 

وی در ادامه به بیان مطالبی در خصوص جلسات مجلس خبرگان رهبری، دیدار با رئیس جمهور و مشکلات استان خوزستان پرداخت.

 

کد خبر 1182432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha