تخریب نظام اسلامی و انقلاب در فضای مجازی حق الناس است

حجت الاسلام اسدی گفت: امروز متاسفانه برخی افراد حرف دشمن و ضد انقلاب را از روی ناآگاهی نشر می‌دهند و خیال دارند که ثواب می‌کنند اما غافل اند که چه می‌کنند و چه گناهی را مرتکب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام« سید محمدباقر اسدی» امروز عصر (14 خرداد) در مراسم سی‌وسومین سالگرد عروج ملکوتی امام امت که در حوزه علمیه سفیران بیرجند برگزار شد، ضمن بیان ویژگی های شخصیتی حضرت امام(ره)، آن عزیز سفر کرده را یک الگو و اسوه عملی، سیاسی و معنوی برای مردم به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: اخلاص، تقوا، زهد و عبادت های مخلصانه و اشک های امام در دل شب و راز و نیاز با خدا، همه از ویژگی هایی است که امام را به یک اسوه و الگو تبدیل کرد که دل های زیادی را با خود همراه کرد.

 

وی به ارتباط معنوی امام راحل با ائمه معصومین به خصوص حضرت فاطمه معصومه و امام حسین(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: آنچه امام را محبوب دلهای ملت کرد، علاوه بر تواضع و اخلاص و تقوا، ارتباط عمیق ایشان با اهل بیت(علیهم السلام) به خصوص زمانی که در قم و نجف بودند است.

 

استاد حوزه علیمه بیرجند در این مراسم با اشاره به سخنان حکیمانه مقام عظمای ولایت در حرم مطهر امام(ره) و اشاره ایشان به دلبستن دشمنان به تبلیغات علیه نظام از طریق فضای مجازی، افزود: دشمنان نظام طوری تبلیغات می کنند که وانمود کنند مردم از انقلاب دلسرد شدند، اما واقعیت با آنچه آنها تبلیغ می کنند بسیار متفاوت است و این حرکات نشان از عجز و ناتوانی دشمن در مقابله با ایران اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تربیت یافته مکتب اهل بیت(علیه السلام) و اسوه و الگویی برای امت بوده و هستند، ادامه داد: هر کسی که برای خدا و در راه خدا قدم بردارد، خدا نیز با او خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه برخی افراد از روی ناآگاهی در انتشار پیام های ناامیدکننده نسبت به انقلاب و یا تخریب مسئولان اقدام می کنند که اینها حق الناس است و باید به شدت دقت کرد، امروز متاسفانه برخی افراد حرف دشمن و ضد انقلاب را از روی ناآگاهی نشر می‌دهند و خیال دارند که ثواب می‌کنند اما غافل اند، گفت: متاسفانه آنچه که امروز مردم نسبت به آن خیلی بی اعتنا شدند، همین مسئله حق الناس است؛ اما امام بسیار نسبت به حق الناس حساس بودند و مراقبت داشتند که کسی در مورد فردی غیبت نکند.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه باید از دروغ و غیبت به شدت پرهیز و از محرمات دوری کرد، اظهارداشت: غیبت کردن جزو محرماتی است که چنانچه مراقب نباشیم، انسان را می تواند به سمت جهنم هدایت کند.

 

حجت الاسلام اسدی افزود: بابد در همه حال خدا را در نظر گرفت و مراقب توطئه های دشمنان بود و از وسوسه های شیطانی غفلت نکرد.

 

وی فاجعه پیش آمده در متروپل آبادان را نتیجه تقلب و خیانت عده ای سودجو عنوان کرد و گفت: این حادثه باعث جان باختن و عزادار شدن افراد زیادی شد و به دشمن فرصت داد تا فتنه جدیدی را برنامه ریزی کند.

 

 

 

کد خبر 1182479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha