تداوم موج گرما در ایلام

کارشناس هواشناسی استان ایلام با اشاره به تداوم هوای گرم در استان، گفت: از اواسط هفته دما با شیب ملایم کاهش پیدا می‌کند.

«ساسان رستمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تا پایان هفته جاری شاهد تداوم هوای گرم در استان خواهیم بود، اما از اواسط هفته دما با شیب ملایم کاهش پیدا می‌کند.

 

وی افزود: امروز و روز‌های آینده در برخی ساعات وزش باد را انتظار خواهیم داشت.

 

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام اضافه کرد: روز‌های دوشنبه و سه شنبه به علت وزش باد شدید در منطقه احتمال گرد و غبار رقیق در استان وجود دارد.


لزوم صرف جویی در مصرف برق


مدیرعامل توزیع برق ایلام نیز بیان کرد: یا توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود توده‌ی هوای گرم در پایان هفته که منجر به افزایش مصرف برق می‌شود از تمام صنوف بویژه لوستر فروشی‌ها، میوه فروشی، فروشندگان لوازم الکتریکی ....،  همچنین ادارات، شرکت‌ها و بانک‌ها تقاضا می‌شود در راستای تامین برق مطمئن و پایدار  هم‌استانی‌ها، علاوه بر مصرف صحیح در ساعات اوج مصرف نسب به خاموشی چراغ‌ها، روشنایی های غیر ضرور و تزیینی و تابلوهای تبلیغاتی مبادرت نمائید.


«هادی شیرخانی» یادآور شد: مانند همیشه از تمام آحاد مردم تقاضا داریم در راستای تامین برق پایدار در مصرف صحیح مشارکت همگانی داشته باشید.


وی گفت: با صرفه‌جویی در مصرف برق، از قطع واحد صنفی جلوگیری کنید و موجبات رفاه هم‌استانی‌ها را در شمال و جنوب استان فراهم کنیم.

کد خبر 1182511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha