مسئول آموزش گروه جهادی سربازان حضرت زینب (س) مهمان رادیو فرهنگ 

رادیو فرهنگ در برنامه « ایراندخت» یکشنبه ۱۵ خردادماه میزبان « شهره سهرابی » بانوی جهادگر بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مریم قاسمی تهیه‌‎کننده و گوینده برنامه «ایران دخت» رادیو فرهنگ، در این برنامه با « شهره سهرابی» بانوی جهادگرکشورمان گفت و گو کرد.

در « ایراندخت » این هفته  «شهره سهرابی »؛ بانوی جهادگر  و مسئول آموزش گروه جهادی سربازان حضرت زینب (س) به عنوان بانویی اثر گذار درباره فعالیت های خود مطالبی را بیان کرد.

فعالیت این گروه جهادی در روستاهای لرستان و در منطقه ی دلفان نورآباد است و گروه جهادی سربازان حضرت زینب (س) حدود ۶۰ روستا رو تحت پوشش دارند و به آنها خدمات مختلف در بخش های مختلف ارائه میدهند .

از جمله این خدمات آموزشی ، پزشكی ، دندان پزشكی ،دامپزشكی، مشاوره ، لوله كشی آب ، ساخت مكان های بهداشتی ، ساخت پل های ارتباطی بین روستا ، ساخت مسجد و..است.

در « ایراندخت» علاوه بر معرفی بانوان موفق، بخشی از زندگی فردی و اجتماعی و چگونگی فعالیت آنان در نقش‎های مختلف نیز بررسی شد.

علاقه ‎مندان برای آشنایی با بانوان فعال و اثرگذار ایرانی می‎توانند ساعت ۱۶:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه برنامه «ایران دخت» را به تهیه‌کنندگی مریم قاسمی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

کد خبر 1182571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha