مسیر و مکتب امام خمینی (ره) راه گشاست

حجت الاسلام موسوی خراسانی با انتقاد از حرکت کردن اقتصاد ایران در مسیر تفکر غربی که در دهه ۷۰ رخ داد، گفت: هر زمان جمهوری اسلامی در مکتب امام خمینی (ره) گام برداشته است، پیروز و موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «سید علی موسوی خراسانی» در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در شامگاه شنبه در مسجد جامع گلشهر برگزار شد، گفت: شجاعت امام خمینی (ره) در پیام امام به گورباچف و برخورد پس از آن، می توان دید و منشا این شجاعت توکل و ایمان به خدا بود.
 

امام جمعه گلشهر مکتب امام خمینی(ره) را بر سه پایه عقلانیت، ایمان و عدالت بیان کرد و ادامه داد: امام خمینی(ره) اخلاص و توکل به خدا داشت از این رو خداوند مشکلات را برطرف می کرد و عبارت «آمریکا هیچ غلطی نمی کند» بر مبنای ایمان و وضعیت منطقه بود

وی در خصوص تجمعات چند هفته گذشته گلپایگان بیان کردند: چند روز در فضای مجازی تبلیغ حضور در فلان ساعت و  فلان خیابان گلپایگان کردند و کمتر از ۳۰۰ نفر را به خیابان آوردند که برخی از آنها گلپایگانی نبودند اما فردای آن روز با فراخوانی کمتر از ۱۰ ساعت، بیش از سه هزار نفر به میدان آمدند.

حجت الاسلام موسوی خراسانی در پاسخ به این شبهه که تجمع بعدی دولتی بوده است، تشریح کرد: این موضوع را در تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز مطرح کردند اما دولتی که بتواند بیش از ۱۵ میلیون نفر را در پنج شهرستان به میدان بیاورد، مردمی است.

امام جمعه گلشهر با انتقاد از تفکر غربی حاکم شده بر اقتصاد و تشریح نتایج آن، بیان کرد: امام خمینی(ره) یک موی کوخ نشینان را بر کاخ نشینان ترجیح مي داد و هر زمان در طول انقلاب اسلامی، از مسیر و مکتب امام خمینی(ره) پیروی شد، پیروز شد.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه دولت سیزدهم بتواند گرانی ها را کنترل کند، افزود: دولت قبلی قرض و بدهی سنگینی را برای دولت سیزدهم گذاشته است، از طرفی دولت هم به خوبی در حال فروش نفت و دریافت پول آن به صورت نقد یا دارو و نیازهای کشور است ، از این رو امید به بهتر شدن وضعیت اقتصادی است./

کد خبر 1182572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha