پیکر همسر و فرزند مجری تلویزیون در بیرجند تشییع شد

پیکر همسر و فرزند حامد سلطانی مجری تلویزیون که دو روز پیش در پی حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند، در بیرجند تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم تشییع پیکر همسر و فررزند حامد سلطانی مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی صبح امروز (۱۵ خرداد) با حضور خیل عظیم مردم در بیرجند برگزار و در بهشت متقین این شهر به خاک سپرده شدند.

 

در این مراسم خامیاران رضوی ضمن قرائت فاتحه و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) پرچم سبز رضوی را چند لحظه ای بر روی جنازه نهادند و فضا را به عطر رضوی معطر کردند.

 


یکی از مداحان با مدیحه سرایی در وصف امام رضا(ع) دل ها را راهی مشهدالرضا کرد و سپس پرچم سبز رضوی برای تبرک جویی میان عزاداران بیرجندی گردانده شد. همچنین مسئولان استان نیز با حضور در این تشییع جنازه به خانواده آنان تسلیت گفتند.

 

خودروی مجری برنامه اعجوبه‌ها بامداد جمعه در محور خور به طبس واژگون شد که همسر جوان و پسر یک سال و نیم وی در دم جان باختند. حامد سلطانی و دختر هشت ساله‌اش که در این سانحه رانندگی مصدوم شده بودند ابتدا به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل و سپس برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

 

حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد است. او که طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک است، با اجرای مسابقه میدون در شبکه سه به شهرت رسید و اخیرا اجرای فصل جدید برنامه اعجوبه ها را بر عهده دارد. حامد سلطانی یک دختر به نام فاطمه سلما دارد و نام پسرش محمدمهدی بود. فائزه صفری، همسر این مجری شبکه سه سیما، از اهالی خراسان جنوبی و شهر بیرجند است.

 

 

 

کد خبر 1182600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha