راهپیمایی یوم الله ۱۵خرداد در ورامین برگزار شد

راهپیمایی یوم الله ۱۵خرداد در ورامین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجتماع باشکوه دهه نودی‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با یوم الله 15خرداد سالروز شهادت شهیدان دیار 15خرداد در دفاع از مرجعیت و ولایت مراسم راهپیمایی این روز تاریخی در خاستگاه این قیام شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار تهران، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل پست جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مدیر بنیاد 15خرداد کشور، نماینده دیار 15خرداد، فرماندار و روئسای استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند راهپیمایان بر ادامه راه شهدای 15خرداد و احقاق حق این دیار توسط مسئولین تاکید کردند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم طی سخنانی گفت: این حرکتی که مردم عزیز این دیار انجام دادند، جز عظمت و عزت نبود، امروز در آستانه ۶۰ سالگی این قیام، کاری جز ابراز ارادت و شرمندگی در برابر ایثار بزرگ این مردم نمی‌توان گفت، نهضت اسلامی مردم ایران با پشتوانه بزرگ این مردم هر روز قدرتمندتر از روز قبل به سوی قله عزت و عظمت حرکت می‌کند.


گفتنی است، در این مراسم ابوذر روحی با حضور در میدان امام  خمینی(ره) شهرستان ورامین محل تجمع راهپیمایان 15خرداد در اجتماع چند ده هزار نفری نوجوانان دهه هشتادی و نودی به اجرای سرود سلام فرمانده پرداخت که با درخواست حاضران این سرود چندین بار تکرار شد که مورد استقبال قرار این گروه سنی و جمعیت انبوه داخل میدان قرار گرفت.



لازم به ذکر است، در این مراسم با حضور معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار از تمبر یادبود شهدای قیام خونین 15خرداد رونمایی شد و یادبود این قیام به مهر شرکت پست ممهور شد.

کد خبر 1182602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha