ورود کاروان زیر سایه خورشید به آستان مقدس امامزاده «سید محمد نیاسته» رامسر

کاروان خدام حرم امام رضا(ع) در دومین روز حضور خود در استان مازندران به آستان مقدس امامزاده «سید محمد نیاسته» در شهرستان رامسر عزیمت کرده و دل‌های بی‌قرار خانواده معظم این شهید والامقام را به عطر پرچم متبرک حضرت رضا(ع) گره زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، خدام حرم مطهر رضوی امروز(۱۵خرداد) در قالب کاران زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت با حضور در  آستان مقدس امامزاده «سید محمد نیاسته» در شهرستان رامسر با شهروندان غرب استان دیدار و گفتگو کردند.

خادمان حرم رضوی در کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) در جمع دلدادگان به امام رضا(ع) اقدام به مدیحه سرایی و قرائت صلوات خاصه امام مهربانی ها کردند.

 

 

امام زاده آقا سید محمد از تبار سادات علوی زیدی مویدی حاکم گیلان و تنکابن و مازندران و گرگان است.در سال 333 در یکی از روستاهای آمل به دنیا آمد و تحصیلاتش را در بغداد نزد سید ابوالعباس و عبد الجبار همدانی به اتمام رساند و به مقامات بسیار بلند علمی و ادبی و از ادبای برجسته و فقهای بزرگ است و دارای تالیفاتی در فقه و علوم اسلامی می باشد. امازاده سید محمد در سال 536 هجری قمری در قلعه مارکوه(مادر کوه) در جنگی که با اسمعیلیان در گرفته بود به همراه 40 تن شهید شدند. که نام روستای همجوار از اینجا به چهل شهیدان تغییر یافت.

کد خبر 1182617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha