برقراری ارتباط زنده صدا و سیمای فارس با ۳۳ مرکز صدا و سیمای کشور در روز حضرت شاهچراغ (ع)

یزدانی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس برای ششم ذالقعده و سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) برنامه های متعدد زنده رادیویی و تلویزیونی در نظر گرفته است و با ۳۳ مرکز صدا و سیمای کشور ارتباط زنده تصویری برقرار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی یزدانی»، امروز (یکشنبه 15 خرداد) با گرامیداشت دهه کرامت در جمع خبرنگاران گفت: صدا و سیمای مرکز فارس برای ششم ذالقعده و سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) برنامه های متعدد زنده رادیویی و تلویزیونی در نظر گرفته است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای فارس افزود: بر این اساس سیمای فارس از ساعت 16 یکشنبه 15 خرداد و از ابتدای روز دوشنبه 16خرداد در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) استقرار یافته و با 33 مرکز صدا و سیمای کشور ارتباط زنده تصویری برقرار می کند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط زنده با شبکه های ملی و برون مرزی به معرفی حضرت شاهچراغ (ع) با حضور کارشناسان مذهبی پرداخته می شود.

یزدانی اعلام کرد: از ساعت 17 روز یکشنبه 15 خرداد سخنرانی آیت الله «حسینی بوشهری» در جمع طلاب و روحانیون استان فارس به مناسبت  روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی به صورت زنده از شبکه فارس پخش می شود.

وی ادامه داد: همزمان با نماز مغرب عشا 15 خرداد نیز برنامه ویژه بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) با برنامه های مدیحه سرایی و نقاره زنی با حضور خادمان این حرم مطهر به صورت زنده با سخنرانی حجت السلام «پناهیان» پخش می شود.

ایزدی تاکید کرد: از ساعت 22 یکشنبه 15 خرداد نیز ارتباط زنده تصویری با شبکه ۲ سیما به مدت یک ساعت برقرار خواهد شد و رادیو فارس از ساعت 30 دقیقه 16 خرداد رادیو فارس اجرای مشترکی با رادیو فرهنگ دارد و از ساعت 9 تا 11 ششم ذی القعده نیز رادیو فارس با برنامه زنده «امین ولایت» با رادیوهای سراسر کشور ارتباط زنده برقرار می کند.

کد خبر 1182620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha