انقلاب اسلامی به الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه دنیا تبدیل شد

نوروزی گفت: انقلاب اسلامی برای ملت های آزادی خواه دنیا به عنوان یک الگو مطرح بوده و سبب بیداری جهان اسلام و منشا تحولات در روابط بین الملل شده است. 

«رحمت‌اله نوروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهارکرد: امام خمینی (ره) با تاسی از نهضت اباعبدالله‌الحسین (ع) نهضتی را شروع کرد که تنها هدفش احیای دین اسلام بود.

 

عضو مجمع نمایندگان گلستان و نماینده علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اسلام دارای آرمان های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و انقلاب اسلامی نیز در کنار همه این مباحث مبارزه با ظلم، استکبار و استبداد را جزو اولویت های خود قرار داده است.

 

وی گفت: امام خمینی (ره) بنیان های فکری جدیدی را در جامعه بنا نهاد که باعث شد حدود ۲۵۰ هزار شهید تقدیم حفظ این آرمان و گفتمان فکری شود. دنیا پس از ۴۳ به عزت و عظمت ملت ایران غبطه می خورد.

 

نوروزی افزود: نظام جمهوری اسلامی که امام راحل به پشتوانه مردم بنا نهاد امروز موازنه قدرت را در جهان تغییر داده و دنیا را شگفت زده کرده است. انقلاب اسلامی ایران بدون اتکا و اعتماد به غرب و شرق به پیروزی رسید درحالیکه همین الان هم خیلی از کشورهای به ظاهر مستقل مستعمره کشورهای استکباری هستند‌.

 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای ملت های آزادی خواه دنیا به عنوان یک الگو مطرح بوده و سبب بیداری جهان اسلام و منشا تحولات در روابط بین الملل شده است.

 

کد خبر 1182630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha