خادمان حرم رضوی به دیدار خانواده شهید «کشفی» در سه قلعه رفتند

همزمان با دهه کرامت خانواده شهید «اسماعیل کشفی» در سه قلعه شهرستان سرایان میزبان خادمان حرم رضوی و پرچم مطهر این آستان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با فرا رسیدن ایام دهه کرامت، خادمان حضرت رضا(ع) امروز (۱۵ خرداد) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در استان خراسان جنوبی حضور یافتند و به رسم ادب با خانواده شهید «اسماعیل کشفی» در سه قلعه شهرستان سرایان دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار مداح کاروان به بیان مدیحه سرایی در وصف امام رضا(ع) پرداخت و هدایای متبرکی به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

 

روحانی کاروان زیر سایه خورشید ضمن بیان خصوصیات و کرامت شهید اظهار کرد: خداوند شهدا را از میان بهترین ها انتخاب و گلچین کرده و جزو خانواه شهدا بودن افتخار والایی است که نصیب هر کسی نمی شود.

 

حجت الاسلام «مهدی فاطمی» در ادامه گفت: خانواده های شهدا ثابت کردند که از بهترین ها گذاشتند و به خاطر دفاع از حرم رضوی و مملکت جان خود را فدا کردند و همسران شهدا و جانبازان اجر بالایی دارند.

 

پیش از دیدار با خانواده شهدا، نیز کاروان زیر سایه خورشید در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد شهرستان آیسک شرکت کرده و دل عاشقان امام رئوف را به پنجره فولاد حرم رضوی گره زدند.

 

همچنین خادمان حرم رضوی در مسجد جامع سه قلعه ضمن متبرک کردن فضا به پرچم منور حرم رضوی عاشقان امام را از برنامه های کاروان بهره مند کردند.

 

 

کد خبر 1182636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha