خدمتگزاری به مردم بهترین عبادت است

امام جمعه فاروج گفت: خدمتگزاری به مردم بهترین عبادت است و امروز خادمان حرم رضوی برای خدمتگزاری مردم شهر به شهر و استان به استان سفر می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج،«حجت الاسلام عباسعلی نوروزی» امروز یک‌شنبه در جمع اهالی تیتکانلو که استقبال پرشکوهی از کاروان زیر سایه خورشید داشتند، گفت: ملت ایران هرچه دارد از ولی نعمتمان امام رضا(ع) است و چه سعادتی بالاتر از خدمت به زائران این امام رئوف است.

 

 

امام جمعه فاروج با گرامیداشت دهه کرامت افزود: دهه کرامت؛ از ایام خوب خداوند است که در این ایام نعمت و برکت بر مسلمانان بویژه پیروان اهل بیت (ع) جاری شد و یادآور بسیاری از مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند است.

 

 حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه در این ایام باید به زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بیشتر توجه شود، بیان کرد: فرا رسیدن دهه کرامت فرصتی است برای همه دستگاه های اجرایی در حوزه فرهنگی و دینی که پیوند بین نسل‌ها را تقویت کرده و با توجه به جنگ نرم دشمنان به منزلت دختران و زنان و موضوع خانواده توجه بیشتری نشان دهند و احترام این سرمایه‌های الهی را قدر بدانند تا در سایه عنایات امام هشتم(ع) بزرگ منشی و مردانگی را به جوانان و نوجوانان کشورمان بیاموزند.

 

وی افزود: دشمنان با همه ابزار و توان در پی سیاهنمایی و کمرنگ کردن ارزش های دینی و توان نظام است و دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ زندگی به سبک اسلامی است.

 

 حجت الاسلام نوروزی افزود: مسؤلان باید با مغتنم شمردن این فرصت‌ها، در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی بکوشند و آیندگان به وجود این سرمایه‌ها و آینده‌سازان ایران اسلامی افتخار کنند.

 

 در ادامه حضور کاروان زیر سایه خورشید، خادمان حرم رضوی با مداحی و بیان کرامات امام رضا دهه کرامت را تبیین کردند.

 

توزیع بسته های تبرکی و فرهنگی هم در جمع اهالی شهر تیتکانلو انجام و کاروان با بدرقه مردم به راه خود ادامه داد.

 

 

 

کد خبر 1182658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha