نباید تولیدکنندگان را در شرایط حساس اقتصادی در انبوه مشکلات رها کرد

قاسمی گفت: نباید تولیدکنندگان را در این شرایط حساس اقتصادی در انبوه مشکلات رها کرد و پس از آن انتظار اشتغال و تولید داشته باشیم و باید همه تلاش کنیم تا باری از دوش حوزه صنعت برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، «محمد قاسمی» در حاشیه بازدید از 2 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان آبیک بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و قرارگاه صنعت سپاه استان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار هستند و باید از این ظرفیت ها در حد توان در مسیر  مانع زدایی و احیاء واحد های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و همچنین جلوگیری از تعطیلی واحدهای دیگر استقاده شود.

 

دادستان قزوین افزود: مهمترین هدف از برگزاری این بازدیدها گفتگوی چهره به چهره با صنعتگران و تولیدکنندگان و بررسی میدانی مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید است و می توان در این خصوص تدابیر لازم را پیش‌بینی و اتخاذ کرد و قطع یقین بازدید های مستمر و حضور میدانی در صحنه در دستور کار قرار دارد و موثر خواهد بود.

 

وی اعلام کرد: بحمدالله بر اساس تدابیر اندیشیده شده و با توجه به ضرورت ها، کارگروه حمایت از تولید در ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری تشکیل شده و بسیاری از موانع، مشکلات و معضلات حوزه صنعت و تولید قبل از طرح در نشست های ستاد، به صورت فوق ‌العاده و اورژانسی در این کارگروه مطرح و تصمیمات و اقدامات لازم اتخاذ می شود.

 

قاسمی تاکید کرد: فعالان بخش صنعت و تولید باید بدانند که مسئولین تمام تلاش خود را برای پیگیری مسائل آنها دارند و نباید تولیدکنندگان را در این شرایط حساس اقتصادی در انبوه مشکلات رها کرد و پس از آن انتظار اشتغال و تولید داشته باشیم و باید همه تلاش کنیم تا باری از دوش حوزه صنعت برداشته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: شاید برخی از اقدامات در حوزه صنعت از حیطه مسئولیت دستگاه قضایی و بسیج خارج باشد، اما تلاش ما بر این است، که در حیطه مسئولیت خود و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت ها، مشکلات و موانع موجود بر سر راه صنایع را برطرف کرده و گره‌های موجود باز شود و در این حوزه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و قرارگاه صنعت سپاه استان برقرار شده و اقدامات مشترک در مسیر گره گشایی از حوزه صنعت و تولید اثرگذار بوده است.

کد خبر 1182681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha