کشته و زخمی شدن ۶۷ نفر بر اثر تصادف در محورهای مواصلاتی گیلان

صفاری از جان باختن هفت نفر و مصدوم شدن ۶۰ تن در محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه هفته گذشته تا امروز ۴۲۹ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جاور صفاری» شامگاه بک‌شنبه( ۱۵ خرداد) در گفت‌و‌گوی خبری آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گیلان را برشمرد و اظهار داشت: از ابتدای صبح امروز تردد در محور خروجی گیلان در قسمت جاده رشت به قزوین بسیار پرحجم بوده است. 
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان وضعیت ترافیکی جاده رشت به قزوین و امامزاده هاشم را طی روز یکشنبه سنگین و پرحجم اعلام کرد و افزود: ترافیک محدوده باند شمال به جنوب امامزاده هاشم و رودبار هم به همین صورت پرحجم گزارش شد.
 
صفاری با تاکید بر اینکه در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل هم با ترافیک سنگینی مواجه هستیم اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته تا به امروز ۴۲۹ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شده که ۲۵۶ هزار دستگاه خودرو یعنی حدود ۱۴۹ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.
 
وی در پاسخ به این پرسش که در روزهای اخیر چه تعداد مصدوم و فوتی ناشی از وقوع حوادث رانندگی در محورهای گیلان به ثبت رسیده است هم ابراز داشت: در چند روز گذشته ۷ نفر به علت حوادث رانندگی فوت کرده‌اند و ۶۰ نفر هم مصدوم شده‌اند. 
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی  و خودداری از سرعتهای غیرمجاز از جمله مواردی هستند که التزام به آنها را از رانندگان و مسافران خواستاریم.
 
 
 
کد خبر 1182691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha