انجام بازدید‌های نظارتی از تاسیسات گردشگری ایلام

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری به صورت شبانه‌روزی و رصد تمامی فعالیت‌های آن‌ها در ایام خرداد ماه انجام می‌شود.

«فرزاد شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها، اصول و موازین بهداشتی به‌تمامی هتل‌ها، خانه مسافرها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، مجتمع‌های بین‌راهی و زائرسرا‌ها ابلاغ‌شده است و مدیران ادارات شهرستان‌ها و کارشناسان نظارت، به شکل مستمر از این مراکز بازدید می‌کنند.

 

وی گفت: نظارت مستمر بر تمامی تاسیسات گردشگری و به‌ویژه واحد‌هایی مانند اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص واحد متخلف، پلمب یا لغو مجوز خواهد شد.

 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، ابراز کرد: طی این بازدید‌ها تذکر‌های لازم به مدیران و کارکنان شاغل در این مراکز داده شده است و به منظور رعایت بهداشت فعالیت تمامی تاسیسات گردشگری استان مورد رصد قرار گرفته، بنابراین شکایات در مورد تخلفات این تاسیسات در سامانه نظارت بر خدمات سفر ثبت می‌شوند.

 

وی افزود: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

 

شریفی خاطرنشان کرد: استان ایلام با داشتن مناطق بکر طبیعی، مردم مهمانپذیر و آثار تاریخی فرهنگی، می‌تواند بیش از این رشد یافته و در زمینه توسعه صنعت گردشگری سرآمد دیگر استان ها باشد

کد خبر 1182728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha