حضور وزیر فرهنگ در بیت مرحوم سید محمود دعایی

وزیر فرهنگ شب گذشته با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمود دعایی به همدردی با خانواده این مدیر قدیمی رسانه ای کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه این دیدار که فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و چندی دیگر از مدیران وزارتخانه وی را همراهی می کرد، دکتر اسماعیلی در دیدار با خانواده مرحوم دعایی با ابراز همدردی با بیت آن مرحوم فقدان حجت الاسلام دعایی را ثلمه ای برای جامعه فرهنگی رسانه ای کشور دانست.


گفتنی است وزیر فرهنگ پیش از این دیدار نیز در پیام تسلیت خود در خصوص درگذشت مرحوم دعایی آورده بود: مرحوم دعایی  با بیش از ۴ دهه مسئولیت در روزنامه اطلاعات، و حضور ۶ دوره ای در مجلس شورای اسلامی، یک چهره متخلق و  برجسته رسانه ای و سیاسی بود که فقدانش تاسف برانگیز است.


از سوی دیگر همچنین وزیر فرهنگ‌ شب گذشته در نوشته ای در فضای مجازی نیز آورده بود:  شخصیت منصف، متشرع، متواضع، متخلق، ساده زیست و مردمی که بسیار دوست داشتنی بود. به امام خمینی و حضرت آقا عمیقا محبت داشت و پای ثابت نمازجمعه های تهران بود. به اصحاب رسانه و خانواده عزیزش از صمیم قلب تسلیت عرض می نمایم.»


گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی نماینده شش دوره ابتدایی مجلس شورای اسلامی از ابتدا تا سال ۱۳۸۳ بود. دعایی از همراهان امام خمینی در دوران تبعید در شهر نجف و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بین سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۸ بود.


همچنین ‌وی از سال ۱۳۵۹ تاکنون سرپرستی موسسه مطبوعاتی اطلاعات را بر عهده داشت.

کد خبر 1182736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha