بچه های کانون «امام رضا (ع)» گراش در جشن میلاد حضرت شمس الشموس (ع) به جشن می نشینند

مقتدری از برگزاری آیین جشن و سرور میلاد حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) با اجرای برنامه های شاد و متنوع در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مناسبت های دهه کرامت به منظور بزرگداشت ائمه اطهار (ع) به ویژه وجود مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پاس داشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این برنامه ها در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» نیز با برگزاری ویژه برنامه های متنوع و شاد درحال اجرا بوده که در سالروز میلاد حضرت شمس الشموس (ع) نیز به اوج خود می رسد.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه جشن و شادی در سالروز میلاد امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش خبر داد و اظهار داشت: سخنرانی حسن زاده از کارشناسان مذهبی و مولودی خوانی حسین شیری از جمله عناوین این آیین است.

 

مقتدری ادامه داد: سرنوازی مرشد دراجی و اجرای گروه سرود «رایت الهدی» همراه با برنامه های شاد و متنوع و اهدای جوایز دیگر برنامه های این آیین را تشکیل می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: این آیین جشن و سرور روز جمعه 20 خرداد ماه از ساعت 21 در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های دهه کرامت در این کانون فرهنگی هنری عنوان کرد: پیش از این آیین جشن و سرور میلاد کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش برگزار می شود.

 

مقتدری گفت: این برنامه ویژه خواهران و با برگزاری برنامه هایی همچون مولودی خوانی همراه با اجرای برنامه های شاد  و متنوع همراه بود.

کد خبر 1182776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha