نیازمند عزم جدی برای حل معظل بد حجابی هستیم

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه برای حل این مشکل باید عزم جدی داشت، گفت: باید مراقب بود که قشر خاکستری را دشمن حساب نکنیم و هر کسی مشکل حجاب دارد را از قطار پیاده نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جهرم گفت: متاسفانه وضعیت پوشش و حجاب در حال حاضر مناسب نیست و این فقط به شهرستان جهرم اختصاص ندارد  و مردم به خصوص خانواده شهدا و ایثارگران از شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این خصوص توقع دارند که تمهیداتی بيانديشد. 
 
 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی، صرفا به برگزاری جلسات در این خصوص اکتفا نکند، افزود: میان قشر سفید و سیاه جامعه به خصوص در نوجوانان و جوانان اکثریت خاکستری مشاهده می شود که سمت و سوی نهایی آنان بستگی به هنر و فعالیت قشرهای مذهبی و دلسوز و یا دشمنان که همان قشر سیاه هستند دارد و در مسئله حجاب متاسفانه دشمنان فعالیت زیادی دارند.

 

به گفته وی، برای حل این مشکل باید عزم جدی داشت، ما نباید فراموش کنیم که نظام ما جمهوری اسلامی است این یعنی با حکومت اسلامی متفاوت است چرا که در جمهوری اسلامی تمامی مسئولین توسط مردم انتخاب ولی در حکومت اسلامی توسط حاکم اسلامی مشخص می شوند.

 

حجت الاسلام مدبر بیان کرد: برای انجام هر کاری باید مراقب بود که قشر خاکستری را غیر و دشمن حساب نکنیم و هر کسی مشکل حجاب دارد را از قطار پیاده نکنیم بلکه هنرمندانه در جهت جذب آنان اقدام کرد و این افراد  را غیر مسلمان و غیر خودی حساب نکنیم بلکه باید آنان را فرزندانی دانست که با سعه صدر به مسیر هدایت و امنیت و عفاف رهنمون کرد.

  
وی در پایان اظهار کرد: ترویج فلسفه حجاب به روش‌ها ی مختلف، ارتباط فردی با افراد بی حجاب در جهت هدایت آنان و  برگزاری مانور زنان با حجاب و همچنین مشخص کردن نقش مردان از دیگر موارد ترویج عفاف و حجاب در جامعه است.

کد خبر 1182782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha