مومنان با غیرت در مقابل اهانت به مقدسات ساکت نمی نشینند

حجت الاسلام گرزین گفت: غیرت دینی یک مومن اجازه نمی دهد که در مقابل اهانت به مقدسات ساکت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» اجتماع بزرگ مردم گرگان در محکومیت اهانت به ساحت آستان مقدس رضوی در امامزاده عبدالله(ع) گرگان گفت: اجتماع مردم در این مراسم تجدید عهد دوباره ای در آغازین ماه ذی القعده و ماه زیارتی امام رضا(ع) در قرن جدید است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دشمنان نظام با خباثت رذیلانه و پست و کینه چندهزار ساله در طول تاریخ، یک بار دیگر آن خباثت خود را بروز و نشان دادند.

 

وی ادامه داد: دشمنان بعد از 43 سال نتوانستند در اراده این ملت خدشه ای وارد کنند و در دوران کرونا سعی کردند مردم و مومنین را از اجتماعات ایمانی و حرم دور کنند و در فضای خلوت خانمه های مجازی ببرند و افکار عمومی را به سمت ضدیت با دین، محبت با اهل بیت، با بصیرت، آرمان و انقلاب هدایت کنند.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: آنها حضور پرشور مردم را بعد از کاهش کرونا در حرم امام رضا(ع) دیدند نتوانستند کینه خودشان را مخفی کنند و این بار این کینه را بر حرم امام رضا(ع) خالی کردند.

 

وی افزود: با این اقدام باطن عده ای مشخص شد و مشخص کرد این جریان نه تنها دین، آرمان و اعتقادات شان را قبول ندارند بلکه ملیت و تاریخ خودشان را قبول ندارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارداشت: غیرت دینی یک مومن اجازه نمی دهد که در مقابل اهانت به مقدسات ساکت باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم گرگان، همان مردمی هستند که در سال 57 با بصیرت و غیرت شجاعانه خودشان آن خروش را نشان دادند و الان دوباره آمدند تا آن حماسه، خروش و روح انقلابی گری خودشان را به نمایش بگذارند.

 

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه دشمن به آخر خط رسیده است، گفت: هر موقع دشمن به مبارزه با مقدسات افتاد، مشخص می شود که به آخر خط رسیده است و کارش تمام است.

کد خبر 1182792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha