دیدار خادمیاران رضوی بابل با مادر شهید «ابوالقاسم پابرجایی»

خدادادی گفت‌: به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) خادمیاران کانون‎ های خدمت رضوی ایثار وشهادت و بانوان و خانواده با مادر شهید والامقام علی(قاسم) پابرجایی دیدار و با اهداء هدایای متبرک رضوی از صبر و استقامت این مادر شهید تجلیل کردند.

«معصومه خدادادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به همت والای بانوان خادمیار در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد:این خادمیاران به تاسی از مقتدا و ولی نعمتمان امام رئوف حضرت رضا(ع)، کمک به اقشار ضعیف را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مسئول کانون تخصصی بانوان وخانواده شهرستان بابل گفت: همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) خادمیاران کانون‎های خدمت رضوی ایثار وشهادت و بانوان و خانواده با «طاهره باباپور» مادر شهید والامقام «علی(قاسم) پابرجایی» دیدار و با اهداء هدایای متبرک رضوی از صبر و استقامت این مادر شهید تجلیل کردند.

خدادادی با بیان اینکه شهدا «عند ربهم یرزقون» می باشند، بیان کرد: شهدا زنده، حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و جایگاه ویژه‌ای در بین مردم جامعه دارند.

 

وی هدف از این دیدار را تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از جایگاه ‌والایی برخوردار است و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم راه شهدای عزیز را ادامه دهیم.

به گزارش شبستان؛ علی(قاسم ) پابرجایی در ۱۵ آذرماه ۱۳۴۴ در شهرستان بابل بدنیا آمد، دوران تحصیلی را تا دیپلم با موفقیت پشت سر گذاشت، شهید در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آن دوران و برگزاری مراسمات مذهبی در مدرسه و مسجد کاظم بیک نقش پررنگی داشت. سرانجام در سال 1362 در عملیات والفجر ۶ در منطقه چیلات- دهلران به شهادت می رسد و پیکرش پس از تشییع در گلزار شهدای معتمدی به خاک آرمیده شد. 

کد خبر 1182798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha