تقویت اقامه نماز در جامعه از مهم ترین جلوه های فرهنگی انقلاب و اهداف جشنواره «فجر تا فجر»

حجت الاسلام قاسمی بر جدیت کمیته ها در برگزاری جشنواره سراسری «فجر تا فجر» تاکید کرد و گفت: تقویت اقامه نماز در جامعه از مهم ترین جلوه های فرهنگی انقلاب و اهداف جشنواره «فجر تا فجر» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رضا قاسمی» در نشست مسئولان کمیته های مختلف جشنواره سراسری «فجر تا فجر»، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره علمی  پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» کرده است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره سراسری «فجر تا فجر» از بهمن سال گذشته آغاز شده و تا بهمن امسال ادامه دارد.

وی یادآور شد: در این جشنواره تلاش شده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در زمینه نماز استفاده شود و برای برگزاری جشنواره سه کمیته علمی، پشتیبانی و اطلاع رسانی تشکیل شده و رئیس جشنواره شخص استاندار است.

 

حجت الاسلام قاسمی به تقویم اجرایی جشنواره اشاره کرد و افزود: اجرای این جشنواره از بهمن ۱۴۰۰ تا بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود و زمان اعلام نتایج مرحله استانی نخست بهمن ماه و مرحله کشوری ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های فعال و خودجوش فرهنگی، هنری و رسانه‌ ای در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، نشان دادن کارکردهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نماز، شناسایی، معرفی و حمایت از آثار فاخر فرهنگی و هنری نماز و کمک به تولید و انتشار گسترده‌ تر این آثار در جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

سید جواد هاشمی مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست ضمن تاکید بر تشکیل کمیته های جشنواره از مسئولان کمیته ها خواست جهت پیگیری و اجرایی کردن مصوبات همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1182831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha