لزوم تأمین اعتبار و اقدام فوری برای اتمام پروژه معطل مانده جاده کرمان، راور، دیهوک

زاهدی طی نامه ای به وزير راه و شهرسازی با اشاره به معطل ماندن پروژه دوبانده شدن محور کرمان، راور و دیهوک خواستاری تأمین اعتبار و اقدام فوری برای اتمام این پروژه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس طی نامه ای به رستم قاسمی، وزير راه و شهرسازی خواستار دو بانده شدن جاده راور به ديهوک شد.

 

 

در این نامه آمده است: جاده كرمان، راور، ديهوک يكی از راه های مواصلاتی ملی است كه سه استان سيستان و بلوچستان، هرمزگان و كرمان را به استان خراسان رضوی و ساير استان های همجوار متصل می کند.

 

 

وی افزوده است: متأسفانه قريب بيش از ۱۰ سال است كه عمليات اجرايی دو بانده شدن جاده فوق الذكر آغاز شده ليكن شاهد تسامح و سهل انگاری مسئولين اداره راهداری وقت می باشيم كه اين امر خود باعث ايجاد تلفات جاده ای بسياری شده و متأسفانه شاهد تصادفات و كشته و يا مجروح شدن عده كثيری از همشهريان عزيز بالاخص زائرين بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا عليه السلام هستیم.

 

 

زاهدی در پایان درخواست کرده است: برنامه ریزی لازم و عاجل جهت تأمين اعتبار و اقدام فوری جهت اتمام اين پروژه مهم و حياتی كه چندين سال معطل است انجام پذيرد، تا بيش از اين شاهد حوادث تلخ و ناگوار جاده ای در اين محور مواصلاتی ملی نباشيم. 

کد خبر 1182856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha