تلاش داریم پیشگام در حوزه مطالعات علوم انسانی و فقه در کشور باشیم

حجت الاسلام قائمی با اشاره به اینکه تلاش داریم موسسه ای متشکل از خواهران طلبه پژوهشگر برای تحقق این منویات رهبری در استان تشکیل شود، گفت: امید است پیشگام در حوزه مطالعات علوم انسانی و فقه در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام «جواد قائمی» امروز(۱۶خرداد) در نشست اعضای هیات امنای حوزه علمیه خواهران مازندران با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از مباحث مهم برای همه سازمان های آموزشی بحث خروجی دانش آموختگان آن سازمان آموزشی است، اظهار کرد: تولیدات علمی مهمترین وجه این سازمان های آموزشی است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران به شعار سال رهبری مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های رهبری در سالیان اخیر در خطاب به مراکز و بزرگان حوزه علیمه به فقه حکومتی است که باید به فقه شیعه با نگاه فقه حکومتی در عرصه های مختلف نگاه شود.

 

حجت الاسلام قائمی با اشاره به اینکه تلاش داریم موسسه ای متشکل از خواهران طلبه پژوهشگر برای تحقق این منویات رهبری در استان تشکیل شود، گفت: امید است پیشگام در حوزه مطالعات علوم انسانی و فقه در کشور باشیم.

 

وی بیان کرد: در تلاشیم تا برای تفهیم بهتر فقه حکومتی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، بر تفکرات معظم له بازخوانی داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1182878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha