فعالیت مشترک کانون های مساجد و مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان بررسی شد

نشست مدیرستاد کانون های مساجد استان و مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان کرمان در خصوص همکاری های مشترک برای توسعه فعالیت های قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، دوشنبه(۱۶ خرداد)در نشست با مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان؛ یکی از جدی ترین موضوعات قابل پیگیری در کانون های مساجد را موضوع قرآن و عترت دانست.
 

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزاری رویداد ملی مدهامتان در ۲۶ هزار کانون مسجد در کشور را در همین راستا عنوان کرد.

 

سیدحمیدرضا توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان هم با بیان اینکه مجمع از سال ۶۹ شکل گرفت و تمرکز را بر آموزش گذاشت؛ افزود: آموزش ها نیز سطح بندی شده است.

 

 

وی با بیان اینکه انواع امکانات تفریحی را برای اعضا فراهم کردیم؛ اظهار کرد: محدودیت سنی برای شرکت در آموزش های مجمع وجود ندارد و در حال حاضر پنجمین نسل قاریان و حافظان تربیت می شوند.

 

 

توحیدی ادامه داد: مراکز محله ای را نیز راه اندازی کردیم که تاکنون ۲۰ مرکز در شهر کرمان وجود دارد و حدود ۴۰۰ مربی طی این سال ها تربیت شدند.

 

 

وی اظهار کرد: حدود ۱۱۰ هزار نفر در این سال ها در مجمع آموزش دیدند و حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار خانواده با مجمع آشنا هستند.

 

 

در این نشست مقرر شد: ظرفیت سنجی در کانون های مساجد به منظور میزان آمادگی آنها جهت راه اندازی مرکزی از مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان بررسی شود.

کد خبر 1182895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha