بانوان کنشگر فرهنگی استان اردبیل در تولید محتوای برای دفاع از کیان خانواده پیشگام هستند

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: بانوان کنشگر فرهنگی استان اردبیل در تولید محتوای برای دفاع از کیان خانواده پیشگام هستند و در جشنواره «حرف آورد» بیش از ۱۵ هزار اثر تولید شده به رقابت گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» امروز (16 خردادماه) در آئین رونمایی پوستر جشنواره بزرگ «وقارلی قیزلار» گفت: دین مبین اسلام نگاه ویژه به شخصیت والای بانوان دارد و طبق احادیث نبوی رحمت الهی و باقی صالحات نصیب پدر دختران خواهد بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: باید خودآگاهی رساندن به بانوان جامعه در تحقق شخصیت والای آنها عمل شود تا توطئه دشمنان نسبت به شبهه آفرینی در این خصوص خنثی شود.

 

این مقام مسئول افزود: اثر گذاری فرهنگی و جایگاه بانوان در جامعه بسیار مشهود است و در تشکیلات اداری تبلیغات اسلامی این مسئله تحقق یافته تا با اجرای برنامه های فاخر فرهنگی این قشر عظیم میدان دار بخش های مختلف فرهنگی جامعه باشند.

 

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: بانوان کنشگر فرهنگی استان اردبیل در تولید محتوای برای دفاع از کیان خانواده پیشگام هستند و در جشنواره «حرف آورد» بیش از 15 هزار اثر تولید شده به رقابت گذاشته شد.

 

وی  اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۴۰ گروه رفاقت دخترانه در بین دختران استان اردبیل تشکیل شده است که از برنامه های متنوع فرهنگی برخوردار هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری جشنواره بزرگ «وقارلی قیزلار» به مناسبت هفته حجاب و عفاف شاهد نقش آفرینی بانوان در تولید محتوا و کنشگری فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف باشیم.

 

در پایان این مراسم از بانوان برگزیده کشوری «دختران حاج قاسم» و خبرنگاران خبرگزاری های استان تجلیل شد.

 

کد خبر 1182896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha