کتابخوانی برای کودکان در فضای مجازی فرهنگسرای اندیشه

ویژه برنامه «قصه‌های پندآموز» فرهنگسرای اندیشه ضمن کتابخوانی برای کودکان آنان را با فرهنگ مطالعه آشنا می‌کند.



به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای کودکان، شنیدن قصه و خواندن کتاب برای آنهاست. کودکان با شنیدن قصه‌ها در دنیای آن غرق شده و آن را به عنوان یک دنیای جدید برای خود تلقی می‌کنند. 


از سویی دیگر، خواندن کتاب‌ برای کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که موجب می‌شود آنها به مطالعه و کتابخوانی علاقه‌مند شده و برای خواندن کتاب‌های مفید و سودمند تشویق شوند. 


کتابخانه فرهنگسرای اندیشه با طراحی و برگزاری ویژه برنامه «قصه‌های پندآموز» در فضای مجازی تلاش می‌کند ضمن قصه‌گویی برای کودکان و ایجاد فضای مفرحانه برای آنان، لذت کتابخوانی و مطالعه را به کام آنان چشانده و از این راه تقویت قوه تخیل در آنان را تقویت کند. علاوه براین، در بطن این کتابخوانی‌ها بسیاری از ارزش‌های دینی، مذهبی و ملی در قالبی کودکانه به آنان منتقل می‌شود. 


در این ویژه برنامه، یک کتاب جذاب و مفید انتخاب شده و بخش‌هایی از آن خوانده می‌شود. محصول تصویری تولیدشده از این کتابخوانی در فضای مجازی فرهنگسرای اندیشه منتشر می‌شود. 


این ویژه برنامه به همت فرهنگسرای اندیشه و کتابخانه اندیشه هر سه‌شنبه در میان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه تماشا کنند.
 

کد خبر 1182903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha