نبض بقای جامعه اسلامی به دست بانوان است

بحرالعلومی گفت: طبق این جایگاه هم اکنون نبض بقای جامعه اسلامی به دست بانوان است و امروز شاهد تحول زیاد در سطح جامعه برای پیشبرد فعالیت های فرهنگی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (16 خردادماه) در آئین رونمایی پوستر جشنواره بزرگ «وقارلی قیزلار» گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) معجزه بزرگ پیامبر در ارزش گذاری به مقام زن در دین مبین اسلام است که تحول بزرگی در تاریخ بشری ایجاد کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: زمانی که عرب زمان جاهلی دختران را زنده به گور می کردند پیامبر مکرم اسلام (ص) جایگاه ویژه را برای زنان در جامعه تعریف کرد و موجب ارتقا این جایگاه شد.

 

بحرالعلومی ادامه داد: طبق این جایگاه هم اکنون نبض بقای جامعه اسلامی به دست بانوان است و امروز شاهد تحول زیاد در سطح جامعه برای پیشبرد فعالیت های فرهنگی هستیم.

 

دشمنان به دنبال آسیب زدن به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند

در ادامه این جلسه، «امیر رجبی» با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال آسیب زدن به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند، اظهار داشت: دشمنان یک مسئله فرهنگی در جامعه اسلامی با عنوان حجاب و عفاف را هدف گرفته اند و تلاش می کنند تا در این زمینه بحران آفرینی کنند تا زیرساخت های فرهنگی دچار مشکل شوند.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل افزود: حوزه هنری آمادگی کامل برای همکاری در زمینه برگزاری جشنواره بزرگ «وقارلی قیزلار» به مناسبت هفته حجاب و عفاف را دارد و هنرمندان متعهد استان همکاری ویژه ای در این خصوص خواهند داشت.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: همایش مردمی «سلام فرمانده» نیز یکی از فعالیت های فرهنگی است که با حضور دهه نودی های روز چهارشنبه 18 خردادماه در ورودی مجموعه تفریحی شورابیل برپا خواهد شد.

 

رجبی اذعان داشت: به کوری چشم دشمنان این فعالیت مردمی نیز در شهر دارالارشاد اردبیل نیز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

کد خبر 1182913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha