تصمیمات دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی ساده نبوده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیمات دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی ساده نبوده است، گفت: مجلس دولت را در اجرای سیاست هایش همراهی می کند.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سیاست دولت در بحث مبارزه با فساد گفت: مبارزه با فساد در قوه مجریه با بحث مبارزه با فساد در قوه قضاییه تفاوت دارد، آنجا بحث اجرایی قانون به معنای این است که به تخلفات رسیدگی شود، اینجا بحث این است که قوانین که تقنین شده است، اجرا شود که فساد به وجود نیاید یعنی جلوی فرآیندهای فسادخیز گرفته شود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از تصمیم های دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی تصمیم های ساده ای نبوده است بلکه تصمیم بین بد و بدتر است. قطعا تصمیم خوبی ما این وسط نداریم که دنبال آن برویم ولی اگر همین تصمیمات را هم اخذ نکنیم، اوضاع بدتر می شود.

 

وی در مورد همراهی مجلس با دولت گفت: اگر از طرف دولت در مورد تصمیمات اقتصادی و سیاسی اش تبیین خوبی انجام شود یعنی دولت در مورد اقدامات اش توضیح دهد، مشورت بخواهد قطعا مجلس همراهی می کند ولی اگر مجلس بی خبر باشد قطعا نقدهایی متوجه دولت خواهد شد.

کد خبر 1182924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha