کتاب «شیوا» در بجنورد رونمایی شد

کتاب «شیوا» به نویسندگی مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید «رستمعلی نوری» مسجد حضرت جواد الائمه علیه السلام بجنورد با حضور خادمین بارگاه رضوی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مهدی آریان» مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی امروز دوشنبه در این مراسم ضمن خیرمقدم به خدام رضوی، حضور و استقبال هنرمندان و نویسندگان از موضوع رضوی را یکی از افتخارات استان برشمرد.

 

وی آشنایی با فرهنگ رضوی با بهره مندی از نشر انس به مطالعه و معرفی کتاب های ارزشمند در این باره را یکی از اولویت های فرهنگ مطالعه در استان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام «سید مرتضی  کنعانی» از خدام حاضر در کاروان زیر سایه خورشید نیز در این جلسه به برخی از سجایای امام رضا علیه السلام اشاره کرد و علم بی پایان و آگاهی آن امام همام را مورد تاکید قرار داد.

 

وی اضافه کرد: انسان طالب علم است و بهترین روش برای تحقق این مطالبه مطالعه است که ضروری است زمینه های مطالعه درست و انس با کتابخوانی فراهم شود.

 

این مراسم که با گرداندن پرچم متبرک شده رضوی و توسل به حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) و نیز اهداء تبرکی های بارگاه ملکوتی امام هشتم (علیه السلام) معنویت مضاعفی یافته بود، با مدیحه سرایی و اتصال قلوب حاضرین به دامنه رحمت آن امام همام ادامه یافت.

 

اجرای دو سرود توسط گروه سرود «نسیم ولایت» کانون فرهنگی و هنری انصارالمهدی نیز زینت بخش این مراسم بود.

 

«رسول فخر قاسمی» نویسنده کتاب شیوا که خود نیز از خادمیاران پرتلاش آستان قدس رضوی و فعالان فهما است، گفت: دلم میخواست این کتاب با حضور و عطر معنوی حضرت ثامن علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و در محفلی منسوب به آن امام همام رونمایی شود.

 

وی همچنین افزود: این کتاب با شعری با مضمون امام رضایی که یکی از سروده های شخصی ام در وصف امام مهربانی ها است، آغاز می شود.

 

کد خبر 1182961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha