قول مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان به گندمکاران/ پرداخت مطالبات از آخر هفته آغاز می‌شود

افشار این قول را به کشاورزان گندمکار گلستانی داد که پرداخت وجه محصول آنان از آخر هفته جاری آغاز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا افشار» امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) در نشست خبری اظهارکرد: پیش بینی برداشت گندم در استان حدود ۹۰۰ هزار تن است که از زمان شروع خرید تضمینی تاکنون ۳۳۰ هزار تن محصول به مراکز دولتی استان تحویل داده شد.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به فعالیت حدود ۹۰ مرکز خرید گندم در استان گفت: در مراکز دولتی گندم به قیمت هر کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان از کشاورزان خریداری می شود.

 

وی با بیان اینکه در سطح کشور حدود ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: کشاورزانی که تا اول خرداد محصول خود را به مراکز خرید دولتی تحویل داده بودند وجه محصول به حساب آنان واریز شده است و با توجه به اینکه برداشت گندم در استان از اول خرداد به بعد شروع شده پرداخت وجه محصول در روزهای آینده انجام می شود.

 

افشار این قول را به کشاورزان گندمکار گلستانی داد که در پی رایزنی ها و پیگیری های انجام شده پرداخت وجه محصول آنان از آخر هفته جاری آغاز می شود.

 

وی درباره اینکه آیا سهمیه آرد استان‌کاهش یافته است یا نه نیز بیان کرد: سهمیه آرد استان نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و توزیع شهرستانی نیز توسط کارگروه آرد و نان شهرستان ها انجام می شود و اداره کل غله دخالتی در آن ندارد.

 

 

کد خبر 1182970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha