اختصاص ۱۰۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر

کرمی نژاد از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۰۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پزوژه های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر طی مدت چهار سال خبر داد.

«محمدرضا کرمی‌نژاد» ظهر امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) در حاشیه نشست نهایی کارگروه طرح توسعه آبادلن و خرمشهر که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه در این نشست در خصوص زیر ساخت های آبادان و خرمشهر در بخش آب و فاضلاب تصمیم بسیار خوبی اتخاذ شد اظهار کرد: خوشبختانه ۱۰۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شبکه‌های آب و فاضلاب و توسعه آب‌ شیرین‌کن شهرستان های آبادان و خرمشهر در مدت چهار سال در اختیار آبفا خوزستان قرار خواهد گرفت.

 

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان افزود: با اختصاص این مقدار اعتبار و اصلاح شبکه آب و فاضلاب به عنوان یک زیرساخت در آبادان و خرمشهر بخشی از مشکلات این ۲ شهرستان در این زمینه برطرف می شود.

 

وی از پیش بینی رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر طی مدت یک سال تصریح کرد: با توجه به عزم دولت برای به حداقل رساندن مشکلات پیش‌بینی می‌شود در مدت زمان یک سال مشکلات اساسی بخش آب و فاضلاب در شهرهای آبادان و خرمشهر برطرف شود.

 

کد خبر 1182998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha