انقلابی بودن ویژگی برجسته سرود سلام فرمانده است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: معنویت و انقلابی بودن نخستین ویژگی برجسته سرود سلام فرمانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان عصر دوشنبه 16 خرداد ماه در مراسم سلام فرمانده که با حضور مسئولان و دهه نودی‌ها و خانواده‌های آنان در سالن آزادی مرکز استان کردستان برگزار شد، از خانواده‌های فهیم کردستانی بابت تربیت و پرورش فرزندان پرشور حماسی، متخلق و با هیجان تشکر کرد.

 

 

وی افزود: علت بازتاب سرود فرمانده در اخلاص شاعر، تنظیم‌کننده و دست‌اندرکاران آن است و امروز این سرورد شور و هیجان زیادی میان مردم ایجاد کرده است.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: معنویت و انقلابی بودن نخستین ویژگی برجسته سرود سلام فرمانده است و سپس حماسه و پرشور بودن از دیگر نکات برجسته‌ای بوده که در این سرود به آن توجه شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در این سرود به شخصیت بزرگانی همچون حاج قاسم و میرزا کوچک خان توجه شده است، اضافه کرد: در این سرود به فرهنگ مقاومت، استقامت، ایستادگی و مقام امامت توجه شده است.

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه سرود سلام فرمانده خاری بر چشم دشمنان است، یادآور شد: از همه نوجوانان عزیز درخواست می‌شود که در این دهه کرامت و آستانه فرا رسیدن تولد امام رضا(ع) این سرود را طوری اجرا کنند که دیگر کسانی که قصد اهانت به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را داشته و دارند، به خود اجازه تکرار چنین حرکت‌هایی ندهند.

 

 

همایش سلام فرمانده با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان سنندجی در سالن آزادی این شهر برگزار شد.

کد خبر 1183004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha