خدمت به نیت امام رضا(ع) از برپایی اردوی جهادی تا تکریم معلولین

جعفرزاده گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در دهه کرامت با برپایی اردوهای جهادی و ساخت وتکمیل منازل محرومین و دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و تکریم معلولین و جانبازان تلاش دارند مروج سیره منور رضوی باشند.

«محمود جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان بابل از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل همچنین ضمن ارائه گزارش مختصری از چگونگی ارائه خدمات کانون های تخصصی و عمومی درراستای رفع آلام نیازمندان، افزود: مطابق رسم هر ساله همزمان با ایام دهه پر خیر و برکت کرامت و به منظور توسعه فرهنگ زیارت و تکریم مشتاقان زیارت امام رئوف، مراسم بدرقه زائران امام رضا(ع) از پایانه مسافربری شهرستان بابل، به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم ضمن مدیحه سرایی برادر «محمودزاده» ذاکر اهل بیت(ع)، زائران امام رئوف(ع) از زیر قرآن کریم و با بدرقه خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان بابل با اهدای نمک متبرک همچنین زائرین کودک و خردسال امام مهربانی با اهدای بسته های فرهنگی و متبرک از طرف خادمین امام رئوف بدرقه شدند. 

 


جعفرزاده از دیدار خادمیاران کانون خدمت رضوی درزیکلا با خانواده شهید والامقام «مسیب احمدعلیزاده» در روستای درزیکلای آخوندی پایین خبر داد و گفت: در این دیدار ضمن بیان خاطرات و خصوصیات برجسته این شهید والامقام، ذاکر اهل بیت حاج «مهدی رضانژاد» اشعاری در مورد دهه کرامت و  آقا علی ابن موسی الرضا(ع) قرائت نموده و شور و شعف و ارادت به آستان قدس رضوی و شمیم اشک دلدادگی بر دیدگان جمع حاضر جاری شد.

وی با بیان اینکه شهید «مسیب احمدعلیزاده» دارای دو فرزند می ‎باشد و در سن۲۷ سالگی در شهر دهلران منطقه موسیان به شهادت رسید. و پیکر مطهرش بعد از ۴ماه آبان ماه سال 1367 در گلزار شهدای درزیکلای آخوندی پایین آرام گرفت، یادآورشد: در ضمن هدایایی از نبات و نمک حرم رضوی و فیش غذای حضرتی تقدیم این خانواده معظم گردید.

 

جعفرزاده با بیان اینکه خادمیاران رضوی ایمن آباد و کروکلا با حضور در اردوی جهادی در دهه کرامت سالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) «شاه چراغ» فضای روستای سنگچی را با نام امام رضا(ع) عطر باران کردند، افزود: ساخت و تکمیل منزل محرومین یکی از اهداف کانون های خدمت رضوی در سراسر کشور و از جمله شهرستان بابل است تا از این طریق شادی و نشاط را برای افرادی که درآمد کافی برای ساخت منزل و سرپناه ندارند به ارمغان می آورد.

 

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی در ایام دهه کرامت به دیدار معلولین در موسسه خیریه شفیع زاده «تنها مرکز توانبخشی معلولین جسمی و حرکتی در امیرکلا از توابع بابل» رفتند، گفت: جمعی از خادمیاران کانون ‎های خدمت رضوی بانوان وخانواده و ایثاروشهادت با حضور در موسسه خیربه معلولین شفیع زاده ضمن دیدار، گفتگو و دلجویی از فرشته‎ های زمینی و پرستاران،  تعداد ۷۰ عدد روسری و شال را به بانوان حاضر در آنجا اهدا کردند. همچنین خادمیاران رضوی یک جعبه توت فرنگی بهمراه تنقلات به این موسسه هدیه نمودند. 

 

کد خبر 1183108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha