استقبال خادمیاران رضوی محمودآباد از کاروان حامل پرچم حرم مطهر حضرت معصومه(س)

هاشمی نسب گفت: کاروان حامل پرچم حرم بی‌بی فاطمه معصومه(س) مورد استقبال پرشور بانوان خادمیار محمودآبادی قرار گرفت.

«سیدعلی هاشمی نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک دهه کرامت با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد برای محرومیت زدایی به نیت ترویج سیره منور رضوی پیشتاز و ثابت قدم هستند، اظهار کرد:این خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای پاسداشت دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاه چراغ(ع) برنامه های متعددی در قالب جشن های مردمی، تکریم خانواده معظم شهدا، دستگیری از نیازمندان و ... را در کنار همراهی با کاروان زیرسایه خورشید تدارک دیده اند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد گفت: کاروان خدام حامل پرچم متبرک حرم مطهر بی‌بی فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) در ششمین روز از دهه کرامت وارد شهرستان محمودآباد شده و در آستانه مبارکه امام‌زاده قاسم(ع) این شهرستان حضور یافتند و مورد استقبال جمع زیادی از مردم ولایت‌مدار  این خطه قرار گرفتند.

وی افزود: این مراسم که به همت خادمان مؤسسه اخت‌الرضا(س) و خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد و با هماهنگی و همکاری تولیت امام‌زاده قاسم(ع) این شهرستان و در میان ابراز عشق و ارادت مردم برگزار شد، با سخنرانی و مولودی‌خوانی ذاکرین اهل‌بیت(ع) همراه شد و سپس مردم عاشق، صورت خود را به پرچم مقدس حرم مطهر بی‌بی حضرت معصومه(س) متبرک کردند.

 

هاشمی نسب گفت: کاروان خدام حامل پرچم حرم حضرت معصومه (س) در ادامه حضور خود در شهرستان محمودآباد، وارد مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) این شهرستان شدند و مورد استقبال گرم و پرشور جمع زیادی از بانوان خادمیار محمودآبادی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این مراسم که امام جمعه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محمودآباد و تنی چند از برادران خادمیار نیز حضور داشتند، پس از تلاوت کلام‌الله مجید و عرض خیرمقدم، ذاکران اهل‌بیت(ع) در مدح کریمه اهل‌بیت(س) و امام رئوف(ع) به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی پرداختند.

هاشمی نسب یادآورشد: در پایان این مراسم لوح‌‌های تقدیر از طرف خدام حرم حضرت معصومه(س) به حجت الاسلام «جباری» امام جمعه محمودآباد، «هاشمی‌نسب» دبیر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد و «خسروی» مسئول مؤسسه فرهنگی اخت‌الرضا(س) محمودآباد تقدیم شد. سپس در اقدامی متقابل، بسته‌های متبرک رضوی به رسم یادبود به اعضای کاروان خدّام حرم حضرت معصومه(س) اهدا شد.

 

کد خبر 1183133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha