گردهمایی مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی زمینه ایجاد شناخت زیست بوم مناطق تلفیقی را فراهم می‌کند

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: گردهمایی مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور زمینه ایجاد شناخت زیست بوم این مناطق را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی صبح سه شنبه 17 خرداد ماه در دیدار مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور با نماینده ولی فقیه کردستان اظهار کرد: همفکری، هم‌افزایی و همراهی برای انجام عملیات تبلیغی در طول سال از اهداف این گردهمایی است.

 

وی بیان کرد: این گردهمایی زمینه ایجاد شناختی از زیست بوم هر منطقه را برای مدیران سازمان تبلیغات اسلامی فراهم می‌آورد تا کمکی به برنامه ریزی برنامه‌های متناسب با هر استان در کشور باشد.

 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این گردهمایی با حضور مدیران استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، تهران، کرمان و فارس در کردستان برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سیفایی اعلام کرد: این گردهمایی به مدت سه روز در استان کردستان برگزار خواهد شد.

 

در این دیدار مدیران استان‌های تلفیقی سازمان تبلیغات اسلامی نیز سوالاتی در حوزه امر تبلیغ و همکاریهای بیشتر در این زمینه اعلام کردند.

کد خبر 1183142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha