کاروان زیرسایه خورشید مهمان مردم دارالمصلین می شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: کاروان زیرسایه خورشید، پنج شنبه ۱۹ خرداد به مدت یک روز مهمان مردم شیروان معروف به دارالمصلین می شود.

«حجت الاسلام کاظم حریف» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) حضور نمایندگانی از بارگاه حرم این امام بزرگوار که نماد فضای معنوی است تاثیر بسزایی در این شهرستان که همجوار است، دارد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: این کاروان هر ساله در این ایام مهمان شیروان شهر دارالمصلین است که مردم دلبستگی زیادی به ائمه دارند و سال های قبل میزبان خوبی بودند و خود تلنگر و یادآوری مجدد دلبستگی و ارتباط موثر مردم است زیرا که شیعیان همیشه نسبت به اهل بیت(ع) محبت قلبی داشته اند.

 

حجت الاسلام حریف خاطرنشان کرد: ارادت قلبی مردم به اهل بیت بسیار بوده و با وجود تفرقه های دشمنان این ارتباط قطع نشده بلکه مستحکم‌تر از قبل شده و باید ارتباطات را تقویت کنیم و این علاقه و ارتباط قلبی با ائمه به نسل امروز منتقل شود.

 

وی تصریح کرد: کاروان زیرسایه خورشید با حضور خود رنگ و بوی معنوی حرم رضوی را در شهر پخش می کنند که مطابق سال های گذشته مردم شور و استقبال بسیاری از آن خواهند داشت.

 

وی با اشاره به سفر یک روزه این کاروان در شهرستان اضافه کرد: دیدار با امام جمعه، کارکنان شهرداری(پاکبان ها و پرسنل ها)، حضور در خانه سالمندان، حوزه علمیه برادران، دیدار با خانواده اهداکننده عضو، خانواده شهید کبیری، عیادت از بیماران بیمارستان هاشمی، حضور در زندان شیروان، جشن محوری مسجد جامع و برگزاری مراسم دعای ندبه در امامزاده مشهد طرقی از برنامه های انجام شده خدام خواهد بود.

کد خبر 1183153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha