بیش از ۱۵ برنامه تلویزیونی از حرم مطهر رضوی در بستر شبکه‌های ملی پخش می شود

بیش از ۱۵ برنامه تلویزیونی از حرم مطهر رضوی در بستر شبکه‌های ملی در آستانه ولادت امام رضا (ع) پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اعلام آستان قدس رضوی بیش از ۱۵ برنامه تلویزیونی از حرم مطهر رضوی در بستر شبکه‌های ملی که از ۱۶ خرداد آغاز شده است، شامل  "آستان جانان" هر روز از ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما، "به تو از دور سلام" هر روز از ساعت ۱۳ و ۳۰ از شبکه دو سیما، پوشش روزانه ویژه برنامه‌های دهه کرامت و پخش مستند خدام با عنوان "خدمتی از عهد قدیمی‌تر" از شبکه دو سیما، پخش مستند "زیر سایه پرچم"، "مخاطب خاص"، "ضیافت دوست" و "سمت خدا" از شبکه سه سیما است.

 

از دیگر برنامه‌های این ایام می‌توان به پخش ویژه برنامه "توحید خانه"از شبکه چهار سیما و شبکه قرآن و معارف سیما، "رسم دعبل" از شبکه چهار سیما، "تا نیایش" از شبکه پنج سیما، "ایوان بهشت" در دو نوبت در ساعت ۱۰ و ۲۳ از شبکه قرآن و معارف سیما اشاره کرد.

 

این ویژه برنامه‌ها به همت مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی بر روی آنتن می‌رود. همچنین در آستانه میلاد امام رضا (ع) ویژه برنامه دهه کرامت هرروز از ساعت ۱۹ به مدت یک ساعت از صحن پیامبر اکرم (ص) بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

 

"رفیق زیارت"ویژه برنامه دهه کرامت شبکه افق سیما است که هر شب ۱۵ دقیقه بامداد از استودیو حضرت صاحب الزمان (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) پخش می‌شود. شبکه پنج سیما نیز از ساعت ۲۴ به مدت ۶۰ دقیقه با ویژه برنامه "قرار میزبان" ارادتمندان حضرت رضا (ع) را به صحن و سرای این حرم نورانی دعوت می‌کند.

 

 برنامه‌های شاخص معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی نیز هر روز در صحن پیامبر اعظم (ع) از ساعت ۱۸ تا ۲۳ به روی آنتن می‌رود.

کد خبر 1183169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha