خادمیاران رضوی به اردوی جهادی پویش سلامتی و پاکسازی محیط زیست پیوستند

نژاد از برگزاری اردوی جهادی تحت عنوان پویش سلامتی و پاکسازی محیط زیست به همت خادمیاران رضوی شهرستان بابل در آستانه ولادت با سعادت امام رضا(ع) خبر داد.

«میرمحمد نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: خادمیاران کانون سلامت و بهداشت خدمت رضوی شهرستان بابل با مشارکت همشهریان و ارادتمندان به آقا علی بن موسی الرضا(ع) در اردوی جهادی پویش سلامتی و پاکسازی برای همه همشهریان شرکت کردند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی سلامت و بهداشت شهرستان بابل افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی سلامت و بهداشت با مشارکت چند تن از همشهریان و ارادتمندان به آقا علی بن موسی الرضا(ع) شهرستان بابل، با هدف کمک و حمایت از توسعه پایدار، پاسداری، حفظ و نگهداری از محیط زیست، با شرکت در اردوی جهادی در روستای سماکوش محله بخش بندپی شرقی اقدام به جمع آوری زباله ها نمودند.

وی با اشاره به وضع نابسامان رهاسازی زباله ها در سطح مراکز تفریحی و جنگلی توسط مسافران، گفت: متاسفانه در فاصله کمتر از 100 متر  تعداد چهار کیسه زباله، آشغال جمع آوری شد.

 

نژاد با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست یا اکوسیستم برای سلامتی، کیفیت زندگی و بقای انسانها، افزود: جنگل‎ها دی اکسید کربن و سایر آلاینده ها را از هوایی که تنفس می کنیم حذف می کنند و دمای هوا را خنک می کنند. از اینرو باید برای حفظ محیط زیست آستین همت را بالا زد.

 وی همچنین به جایگاه محیط زیست در زنجیره ی غذایی، منابع طبیعی و محصولات حاصل از آنها، کنترل کیفیت هوا، ارتباطات و زیبایی طبیعی اشاره کرد و گفت: همه نهادها در کنار مردم برای حفظ محیط زیست تلاش کنند.

کد خبر 1183181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha