اختصاص مسکن ملی به ۳۶۴ مددجوی کمیته امداد در فارس

موصلی گفت: تامین سرپناه برای مددجویان از اولویت های کمیته امداد است و به ۳۶۴ مددجوی استان فارس مسکن ملی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (سه شنبه 17 خرداد) با اشاره به تخصیص پروژه مسکن ملی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد فارس در جمع خبرنگاران گفت: به 364 مددجوی استان فارس مسکن ملی اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: تاکنون درخواست ثبت نام سه هزار و 665 مددجوی استان فارس در طرح مسکن ملی تایید شده و 364 مددجو به مرحله تخصیص پروژه رسیده اند.

وی اضافه کرد: تامین سرپناه برای مددجویان از اولویت های کمیته امداد است و با همین هدف، تفاهم نامه مشترکی میان کمیته امداد و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساخت 360 هزار واحد مسکن ملی در کل کشور به امضا رسیده است.

موصلی تاکید کرد: واحدهای مسکن ملی ویژه مددجویان کمیته امداد طی چهار سال و با نیازسنجی و اولویت بندی بر اساس فرآیند ثبت نام در سامانه ملی مسکن احداث و واگذار خواهند شد.

موصلی اعلام کرد: طبق آخرین وضعیت اطلاعات ثبت شده در سامانه مسکن ملی، مددجویان، سطح بندی و اولویت بندی می شوند و کمیته امداد با توجه به اولویت بندی و با رعایت ضوابط به صورت مرحله ای تا حداکثر سقف سرانه به مددجویان مساعدت می کند.

کد خبر 1183200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha