مجلس؛ دولت را در بحث مبارزه با فساد همراهی می کند

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم در بحث مبارزه با فساد جدی است، گفت: مجلس دولت را در این زمینه همراهی می کند.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد تصمیم سخت اقتصادی دولت و اینکه آیا این تصمیم سخت اقتصادی مبارزه با فساد است، گفت: برخی معتقدند که ما باید منابع ارز 4200 را به تجار و واردکنندگان می دادیم، برخی معتقدند این منابع باید به مردم داده شود اما رییس جمهور تاکید دارند که این منابع به کارهای مولد و سازنده اختصاص یابد.

 

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته باید توجه داشت که دولت سیزدهم در بحث مبارزه با فساد جدی است و مجلس نیز در این زمینه دولت را همراهی می کند اما در این امر مهم قوه قضاییه باید بیشترین همراهی را با دولت داشته باشد. بدنه قوه قضاییه و قضات باید به این سند تحول معتقد باشند و به آن عمل کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه همه باید دولت را در بحث جراحی اقتصادی همراهی کنند، گفت: ملت ما نمی دانستند که یک نانوا یک کیسه آرد را 38 هزار تومان دریافت می کند و اگر بخواهد آن را آزاد بفروشد، 800 هزار تومان آن را می فروشد و با جراحی اقتصادی دولت بسیاری از این مسایل روشن و شفاف می شود.

 

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: ما در مجلس برای اجرای این مهم در خدمت دولت هستیم و دولت را همراهی می کنیم.

 

 

کد خبر 1183201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha