آران و بیدگل، زیر سایه خورشید عطر رضوی می گیرد

دبیر برنامه های اجرایی دهه کرامت شهرستان آران و بیدگل از حضور ۵ خادم آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان خبر داد.

میثم استادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ۵ خادم رسمی آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در برنامه های جشن و شادیانه این شهرستان حضور خواهند داشت.

 

مدیر روابط عمومی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: خادمان رضوی صبح روز پنج شنبه ۱۹ خرداد با حضور در آران و بیدگل در بیش از ۱۴ برنامه پیش بینی شده ویژه شادیانه ولادت امام رضا(ع) حضور خواهند یافت.

 

استادیان افزود: تجلیل از دختران هنرمند در همایش فیروزه نشان و اهدای تبرکی آستان مقدس به ۳۰۰ دختر نونهال، عیادت و تجلیل از کادر درمان و عیادت از بیماران بیمارستان ثامن الائمه(ع) همراه با خادمیان رضوی آران و بیدگل، ، حضور در حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) و زیارت مرقد مطهر و ادای احترام به شهدا، حضور در حرم حضرت قاسم بن علی النقی(ع)، شرکت در جشن های مردمی هیئت امام رضا(ع) روستای محمدآباد، سفیدشهر و روستای یزدل در مدت حضور این کاروان در آران و بیدگل پیش بینی شده است.

 

دبیر برنامه های اجرایی دهه کرامت شهرستان آران و بیدگل افزود: حضور در منزل شهید مدافع حرم شهید جعفریان، دیدار با معلولان انجمن معلولین سوره صبح، حضور در گلزار شهدای مدافع حرم و گمنام امامزاده هاشم بن علی(ع) و حضور در جمع خانواده شهدای مدافع حرم، حضور در مرکز نگهداری کودکان خانه نرگس از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است.

 

هم اکنون ۱۲۷ خادمیار فعال و ۱۵ یاور رسمی  در ۱۰ کانون عمومی و  ۶ کانون تخصصی خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند./

کد خبر 1183211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha