همایش بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» اردبیل فردا برگزار می شود

مدیر عامل فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همایش بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی های دارالارشاد اردبیل فردا ۱۸ خردادماه در ورودی مجموعه تفریحی شورابیل برگزار می شود.

«اباصلت ابراهیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همایش بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی های دارالارشاد اردبیل فردا 18 خردادماه در ورودی مجموعه تفریحی شورابیل برگزار می شود.

 

مدیر عامل فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این برنامه مردمی است و فقط تلاش می کنیم تا با اطلاع رسانی دقیق بتوانیم شهروندان را نسبت به این برنامه فرهنگی و اجتماعی آگاه سازی کنیم.

 

وی ادامه داد: خواننده این اثر فاخر «ابوذر روحی» میهمان ویژه این همایش است و خادمان رضوی نیز به مناسبت دهه کرامت در این برنامه به همراه پرچم مطهر حرم رضوی حضور خواهند داشت.

 

ابراهیمی افزود: علاقمندان جهت حضور در این اجتماع بزرگ می توانند کلمه «سلام فرمانده» را به سامانه 300074451 ارسال کنند.

 

مدیر عامل فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل عنوان کرد: از همه خانواده های دعوت می شود تا در این اجتماع دهه نودی های دارالارشاد اردبیل مشارکت داشته باشند تا شاهد مراسم پرشور باشیم.

 

ابراهیمی اظهار داشت: زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و صلوات خاصه امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت از دیگر بخش های این مراسم معنوی خواهد بود.

 

کد خبر 1183236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha